از پودر ماشین لباسشویی purex به عنوان حشره کش استفاده نمایید

به عنوان یک قاعده کلی، شما باید فقط یک قاشق غذاخوری از مواد شوینده لباسشویی را در هر اندازه بار معمولی استفاده کنید. (پیمانه اندازه گیری همراه با مایع لباسشویی شما تقریباً 10 برابر بزرگتر از مقدار واقعی صابون لباسشویی مورد نیاز است.) این قانون در مورد مواد شوینده مایع و پودری و حتی شوینده های لباسشویی خانگی صدق می کند.

وقتی صحبت از غلاف های لباسشویی می شود، معمولاً یکی کفایت می کند.

راهنمای استفاده و مراقبت لباسشویی خود را برای توصیه های سازنده در مورد اینکه کدام نوع صابون برای دستگاه شما مناسب است و چه مقدار ماده شوینده لباسشویی باید در هر بار استفاده کنید، بررسی کنید. هرگز مواد شوینده مایع را بدون اندازه گیری در دستگاه خود نریزید.

برای انتخاب بهترین نمونه پودر لباسشویی می توانید پودر ماشین لباسشویی purex را انتخاب نمایید.

اگر ماشین لباسشویی جدیدتری دارید، ممکن است به صابون لباسشویی با راندمان بالا (HE) نیاز داشته باشد که به طور ویژه برای جلوگیری از ایجاد کف بیش از حد ساخته شده است.

اگر از مواد شوینده لباسشویی HE در ماشین لباسشویی جدید خود استفاده نمی کنید، مقدار مصرفی خود را تا حدود یک سوم از مواد شوینده توصیه شده کاهش دهید.

برای کمک به حل شدن و از بین بردن باقی مانده صابون های ایجاد کننده بو در ماشین لباسشویی، از قرص های پاک کننده لباسشویی هر ماه استفاده کنید.

یادگیری نحوه بهتر شستن لباس ها نیز یک راه عالی برای نجات دستگاه شما از فرسودگی است. مهم است که از وارد کردن بیش از حد لباس به ماشین لباسشویی خودداری کنید. حدود 75 درصد آن را پر از لباس کنید و از بسته بندی لباس ها خودداری کنید. لباس ها را به طور مساوی و گشاد در داخل پخش کنید تا از آسیب به دستگاه خود جلوگیری کنید.