جوراب نانو ضد بو مناسب درمان واریس

اگر واریس دارید جوراب نانو ضد بو ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد و با عمل به عنوان رقیق کننده خون، تورم را کاهش می دهند و به جریان خون کمک می کنند.
اگر تمام روز می نشینید، پوشیدن جوراب های فشاری می تواند به جلوگیری از لخته شدن خون، DVT و سکته کمک کند و نیازی نیست همیشه آنها را بپوشید، اما چند ساعت استفاده در روز می تواند مفید باشد.

چند دلیل وجود دارد که چرا جوراب های فشرده دارای انگشتان باز هستند و یکی از دلایل این است که تنفس و راحتی بیشتری در ناحیه انگشتان پا ایجاد شود.

علاوه بر این، جوراب‌های فشاری پنجه باز به حرکت و انعطاف‌پذیری بیشتر در انگشتان پا اجازه می‌دهند، که می‌تواند برای افرادی که از شرایطی مانند بونیون یا انگشت چکشی رنج می‌برند، مفید باشد.

جوراب ها و جوراب های فشرده در سبک ها و رنگ های مختلف موجود هستند و شما باید به توصیه پزشک خود در مورد طول جوراب پایبند باشید زیرا برای عملکرد مناسب جوراب شما مهم است و برای لذت بردن از هر دو سبک پنجه باز و بسته، باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

جوراب نانو ضد بو

جوراب های فشاری پنجه بسته تمام قوس پای شما را از توپ گرفته تا پایه انگشتان پا می پوشانند و جوراب های Comrad برای سایز کفش زنانه 4-10 و کفش مردانه 4-15 مناسب است.

گوساله های Comrad ما تا 20 اینچ طول دارند و سایز گوساله های بسیار عریض در دسترس داریم و فشرده سازی میلی متر جیوه (mmHg) در لباس های فشرده سازی پزشکی اندازه گیری می شود.

جوراب‌های فشاری می‌توانند به انواع شرایط کمک کنند، از بهبود گردش خون گرفته تا تسکین درد آرتریت و در صورت ابتلا به واریس، دیابت یا سندرم رینود، جوراب های فشاری می توانند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند.

جوراب نانو MGI مجهز به ویژگی مادون قرمز دور (FIR)، نانو نقره، ژرمانیوم آلی و همچنین یون منفی تعبیه شده در نقاط طب سوزنی آن در اطراف کف پا است.

از ماساژ رفلکسولوژی در هر زمان و هر مکان با پوشیدن اولین و تنها جوراب با 5 محتوی در جهان لذت ببرید و این محصول از مواد الیاف پنبه ای با کیفیت بالا ساخته شده است که صاف، نرم و جاذب عرق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.