فریم عینک المانی از نوعی پلاستیک نشکن تولید شد

اکثر فریم های عینک از استات سلولز یا پلاستیک پروپیونات ساخته شده اند و فریم عینک المانی  همچنین می توانند از انواع مختلفی از پلاستیک از جمله پلی آمید، نایلون، پلی کربنات، کربن، فیبر کربن و Optyl (رزین اپوکسی) تشکیل شوند.

اکنون می بینید که تفاوت های زیادی بین فریم عینک استات و پلاستیکی وجود دارد و هر دو قاب عملکردهای مختلفی را برای خدمت به کاربر ارائه می دهند و فریم های پلاستیکی عینک برای انجام ورزش ایده آل هستند در حالی که فریم های عینک استات از نظر زیبایی برنده هستند اما گران تر نیز هستند.

اگر برای مدت طولانی از عینک استفاده می کنید و انتخاب فریم مناسب همیشه شما را گیج می کند؟ نگران نباشید که در مکان مناسبی هستید تا از انتخاب فریم عینک عالی برای خود اطمینان داشته باشید و ممکن است مدت زیادی از عینک زدن شما گذشته باشد، اما آیا تا به حال به فریم عینک خود نگاه کرده، توجه کرده اید یا مشاهده کرده اید؟ اگر در آن زمان دیده اید، ممکن است اعداد کوچکی را دیده باشید که در داخل آن قاب ها چاپ شده است.

فریم عینک المانی

این اعداد نشان دهنده معنای ساختاری فریم های شما هستند و دقیقاً اندازه گیری می شوند و اکنون، اگر به عینک خود دقت کنید، اعداد مشخصی را خواهید دید که در داخل عینک خود نقش بسته اند و اینها همیشه روی سطح داخلی معابد قاب یا پل ها چاپ می شوند تا طرح قاب خراب نشود.

حالا تصور کنید اعدادی که روی سطح بیرونی عینک شما نقش بسته است، بدیهی است که آن را دوست نخواهید داشت، زیرا طراحی کاریزماتیک و جذاب فریم عینک مورد علاقه شما را کاملاً از بین می برد و بنابراین این اعداد همیشه بر روی سطح داخلی فریم عینک چاپ می شوند.

آیا صورت شما گرد، بیضی، مربع، الماس یا قلب است؟ شکل صورت شما به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام فریم ها ظاهر شما را بهبود می بخشند.

صورت گرد: فریم های عینکی که مربع یا مستطیل شکل هستند بیشتر از صورت گرد هستند و این کیفیت می تواند چهره شما را با لاغرتر و بلندتر نشان دادن آن بهبود بخشد و تعادل را به ویژگی های گرد شما اضافه کند.
قاب هایی که باید از آنها اجتناب کنید: فریم های بدون حاشیه، قاب های گرد و فریم های کوچک گردی را برجسته می کنند و چهره گرد شما را حتی گردتر نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.