جوراب کالج ترک دمای بدن را حفظ می کند

هنگام انتخاب یک جفت جوراب برای خوابیدن، باید از هر چیزی که خیلی تنگ است اجتناب کنید و جوراب‌های تنگ می‌توانند جریان خون را قطع کنند که باعث سردتر شدن پاها می‌شود و مدت زمانی که طول می‌کشد تا دمای مرکزی بدن کاهش یابد، تأثیر می‌گذارد که لازم است جوراب کالج ترک را استفاده نمایید.

در اینجا شایان ذکر است که باید از پوشیدن جوراب های فشاری برای خوابیدن خودداری کرد، مگر اینکه پزشک شما خلاف آن را گفته باشد.

جوراب هایی را انتخاب کنید که گشاد، گرم و قابل تنفس باشند و جوراب های ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم و ترمه بهترین گزینه ها هستند و همچنین می توانید جوراب هایی را پیدا کنید که به طور خاص برای پوشیدن در رختخواب طراحی شده اند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که آنها را مرتب بشویید و سعی کنید هر شب یک جفت متفاوت بپوشید تا پاهای خود را در بهترین حالت نگه دارید.

فعالیت‌های خارج از منزل برای پاها سخت است، بنابراین یک جفت جوراب با تکنولوژی بالا اولین خط دفاعی شما برای پاهای خشک، راحت و بدون تاول است.

جوراب کالج ترک

اگرچه «جوراب‌های فنی» ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما نمی‌توان پیشرفت بزرگی را که آنها نسبت به جوراب‌های لوله‌ای تمام نخی قدیمی شما ایجاد می‌کنند انکار کرد.

جوراب ها در REI بر اساس فعالیت مورد نظر سازماندهی می شوند و هر کدام دارای تفاوت های ظریف در ساخت هستند:

جوراب‌های ورزشی/چند اسپورت: این دسته وسیع از جوراب‌های ورزشی سفید سنتی (به روز شده با پارچه‌های رطوبت‌گیر) گرفته تا جوراب‌های فنی که برای تمرینات متقابل و دویدن در نظر گرفته شده است و بیشتر آنها مقداری بالشتک کف را ارائه می دهند اما در کل حجم کمی دارند.

جوراب‌های مخصوص دویدن: این جوراب‌ها از جوراب‌های آستر نازک با بالشتک بسیار کم تا جوراب‌هایی با بالشتک متراکم در پاشنه و توپ پا هستند.

برخی از دوندگان برای تناسب بهتر در کفش هایشان، بالشتک کمتری را ترجیح می دهند و برخی دیگر بالشتک بیشتر را برای بالشتک بیشتر و کاهش خستگی پا دوست دارند.

جوراب های مخصوص پیاده روی: این جوراب ها خاصیت بالشتک و از بین بردن رطوبت را برای پیاده روی های تناسب اندام دارند.

جوراب‌های معمولی: اگرچه با استایل‌های معمولی (رنگ‌ها، راه‌راه‌ها و غیره) متمایز می‌شوند، اما این جوراب‌های سبک، حداقل آنهایی که در REI یافت می‌شوند، معمولاً دارای پارچه‌هایی مانند پشم مرینو هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.