اسباب بازی وودی و باز که مهارت دفاع از خود را به کودک می آموزد!

یک مطالعه اخیر نشان داد که اسباب بازی وودی و باز، می‌توانند به خانواده‌ها کمک کنند تا از رشد کودک خود حمایت کنند.

در حالی که اسباب بازی های الکترونیکی که دارای موسیقی یا صدا هستند ممکن است برای کودکان سرگرم کننده باشند، این مطالعه نشان داد که تعامل والدین و کودک با اسباب بازی های الکترونیکی از جنبه های مهمی با اسباب بازی های سنتی متفاوت است.

با اسباب‌بازی‌های سنتی، والدین بیشتر به کلماتی برای توصیف فعالیت‌ها و دستورالعمل‌ها مثل «آیا می‌توانی بلوک را درون فنجان بگذاری؟» که به کودکان کمک می‌کند مهارت‌های لازم برای مهدکودک را بیاموزند، بیشتر است.

اسباب بازی

تعامل کودکان با اسباب‌بازی‌های الکترونیکی بیشتر برای بزرگسالان انجام می‌شود و برخی از ویژگی‌ها ممکن است بیشتر از آموزش حواس‌پرتی را ایجاد کنند.

وقتی برای کودک اسباب بازی در نظر می گیرید، به راه های مختلفی که کودک می تواند از اسباب بازی هنگام بازی استفاده کند فکر کنید.

اگر فقط یک یا دو راه برای استفاده از اسباب بازی وجود دارد و تخیل و خلاقیت محدود است ممکن است بهتر باشد اسباب بازی دیگری را انتخاب کنید.

همچنین می توانید فکر کنید که چگونه می توان از وسایل روزمره خانه در بازی و یادگیری استفاده کرد.

جعبه: نوزادان و کودکان نوپا می توانند اقلامی مانند بلوک ها را داخل جعبه قرار دهند، سپس آن را خالی کنند.

این مهارت های علوم پایه را آموزش می دهد! به فرزندتان کمک کنید آیتم ها را بشمارد، و شما فقط مهارت های ریاضی را اضافه کرده اید.

کودکان پیش دبستانی و مهدکودک می توانند طناب را روی زمین بگذارند و راه رفتن روی خط را تمرین کنند. این مهارت های حرکتی بزرگ را آموزش می دهد.

به فرزندتان کمک کنید تا با طناب روی زمین اشکال یا حروف بسازد و شما به تازگی اصول اولیه سواد را اضافه کرده اید.

PA’s Promise for Children فعالیت های بیشتری برای کودکان خردسال دارد تا به آنها کمک کند یاد بگیرند. وقتی بازی می‌کنم، یاد می‌گیرم با استفاده از وسایل روزمره فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای دارد.