با استفاده از زعفران 4 گرمی مصطفوی موهای پرپشتی داشته باشید

استفاده غیر آشپزی زعفران ۴ گرمی مصطفوی در مراقبت از مو نیز کاربرد دارد. خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران به ترمیم آسیب مو کمک می کند و باعث رشد می شود. می توانید از یک قاشق چایخوری رشته زعفران مخلوط با روغن بادام یا روغن نارگیل استفاده کنید. برای رشد سالم موهای خود را به خوبی ماساژ دهید.

برای مراقبت از پوست
کاربرد موضعی زعفران پوست شما را روشن و درخشان می کند. کاربرد واقعی بسته به کاربرد مورد نظر متفاوت است. به طور کلی برای آبرسانی و لطافت پوست می توانید از ماسک شیر زعفران استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از آن برای درمان آکنه و لک استفاده کنید.

پخت با زعفران
شیرینی و طعم معطر زعفران دسرها را منحصر به فرد کرده است. ترکیب وانیل و زعفران طعمی خوشبو به غذای شما می بخشد. از آنها برای اضافه کردن زینگ به شیرینی های ساده، کیک، نان و غیره استفاده کنید.

شیر زعفران
اولین و مهمترین دستور تهیه زعفران، شیر زعفران یا شیر کسار است. نوشیدنی خوشمزه و سالمی است که با زعفران دم کرده است.

دستور العمل های سالم با زعفران
این ادویه جادویی از دیرباز به دلیل خواص استثنایی غذایی و دارویی خود شناخته شده است. این ماده مغذی می تواند بسیاری از نگرانی های سلامتی را از بین ببرد و درمان کند. علاوه بر این، زعفران یک ادویه همه کاره برای تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از شما در برابر بیماری های آب و هوایی است. در سطح جهانی، هنگام مواجهه با بسیاری از نگرانی های بهداشتی، سالم بودن ضروری است.

در اینجا دو نوشیدنی ساده و آسان زعفران مورد استفاده در سطح جهانی، به ویژه در فصل زمستان، آورده شده است.

1. شیر زعفران
زمان آماده سازی – 10 دقیقه
سرو – 3
کالری – 110 کیلو کالری
1 فنجان = 250 میلی لیتر
عناصر
شیر: 3 فنجان
رشته زعفران: 15 عدد
پودر انگور: 2 قاشق غذاخوری (اختیاری)