تاثیر آرامش بخش جعبه کمک های اولیه کامل بر روی بدن!

این مقاله برای کمک به فرزندان شما برای کمک به خود طراحی شده است. چه در یک سناریوی اضطراری باشد یا یک موقعیت روزمره که جعبه کمک های اولیه کامل ضروری است. آموزش کمک‌های اولیه به کودکان چیزی است که باعث می‌شود شما و فرزندانتان در فضای باز مطمئن‌تر و مطمئن‌تر باشید.

در حین لذت بردن از یک ماجراجویی در فضای باز، خطرات ذاتی وجود دارد. بچه‌هایی که بیرون بازی می‌کنند، می‌دوند، می‌پرند، بالا می‌روند، مارشمالو را روی آتش برشته می‌کنند، از رودخانه عبور می‌کنند، دوچرخه‌سواری می‌کنند، و فعالیت‌های شگفت‌انگیز بی‌شماری دیگر. این چیزها خلاقیت، استقلال، عزت نفس و همچنین سلامت روحی و جسمی را تقویت می کند.

جعبه

هیچ چیز طبیعی تر از بازی برای کودکان نمی آید. و ما چیزی جز این نمی خواهیم که آنها از این فعالیت ها با رها کردن کامل لذت ببرند! با این حال، آسیب ها اتفاق می افتد.

وقتی کودکی در بیرون از خانه آسیب می بیند، معمولاً شخصی برای بزرگسالی می دود. اما، آیا شگفت‌انگیز نیست که بچه‌های شما بتوانند به درستی از آسیب‌های جزئی خود مراقبت کنند، در حالی که یک بزرگسال آگاه در این نزدیکی وجود ندارد؟ آیا این به شما آرامش بیشتری نمی دهد و به فرزندتان استقلال بیشتری نمی دهد؟

این مقاله به شما کمک می کند تا کمک های اولیه اولیه را به کودک خود آموزش دهید. ما نحوه درمان آسیب‌های جزئی، مهارت‌های استفاده از آن، لوازم کمک‌های اولیه مناسب برای کودکان و سایر نکات کمک‌های اولیه را پوشش خواهیم داد.

اول چیزهای مهم. اگر فقط یک چیز می توانید به فرزندتان بیاموزید، آن باید حفظ آرامش در مواقع اضطراری باشد. هنگامی که وحشت ایجاد می شود، بسیاری از افراد به جای یک نفر زخمی می شوند. اگر وحشت داشته باشید ممکن است اوضاع از بد به بدتر شود. صدمات می توانند ترسناک باشند، بنابراین گفتن آرام تر از انجام دادن آن آسان تر است. اما، با کمی آمادگی و دانش پیشرفته، حفظ خونسردی بسیار آسان تر است.

در هر شرایطی، اولین و مهمترین کاری که باید انجام داد، ارزیابی موقعیت است. هنگامی که اتفاق ترسناکی رخ می دهد، یکی از راه های کاهش هراس این است که قبل از اقدام در سر خود شمارش معکوس داشته باشید. “سه، دو، یک … عمل کنید.” این به مغز شما زمان کافی می دهد تا کارهایی را که باید انجام شود ارزیابی کند و اشتباهات را کاهش دهد. همچنین، تمرین تنفس عمیق می تواند تأثیر آرام بخشی بر بدن ما داشته باشد.