تاثیر جالب ساعت چرم زنانه در نوع تربیت فرزندان!

با توجه به ویژگی های مختلف مانند صفحه نمایش لمسی و سنسور، ساعت چرم زنانه هوشمند به طور منحصر به فردی از یک ساعت مچی سنتی متمایز شده است و می تواند به عنوان یک نوع نوآوری در نظر گرفته شود.

بنابراین، در مطالعه حاضر، راجر تئوری انتشار نوآوری ها برای بررسی قصد افراد نسبت به تغییر ساعت مچی سنتی به ساعت هوشمند استفاده شده است.

با تکیه بر DIT، این مطالعه فرض می‌کند که ویژگی‌های اصلی نوآوری‌ها ممکن است در شکل‌گیری قصد تغییر به ساعت‌های هوشمند تأثیرگذار باشند.

علاوه بر این، علاوه بر مزیت نسبی و پیچیدگی به عنوان ویژگی‌های اصلی یک نوآوری، مدل تحقیق یک ویژگی نوآوری جدید را نیز معرفی می‌کند، یعنی طول عمر محصول درک شده، که ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر قصد تغییر داشته باشد.

ساعت

محصولات فناورانه دارای طول عمر خاصی هستند که بسته به نحوه برخورد کاربران با آن و سرعت توسعه فناوری های جدید می تواند متفاوت باشد.

از آنجایی که اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی قطعات شکننده ای از تجهیزات پیشرفته هستند و یک چرخه دائمی پیشرفت در فناوری سخت افزار و نرم افزار وجود دارد، اگر این محصول بر اساس یک محصول کوتاه طبقه بندی شود، ممکن است افراد تمایل کمتری برای خرید یک گجت فناوری جدید داشته باشند.

علاوه بر این، از آنجایی که جنبه های منفی مانند ادراک هزینه های سوئیچینگ، موانعی برای استفاده از یک محصول یا خدمات جدید هستند، دو ساختار اضافی، یعنی هزینه های رویه ای و هزینه های مالی، در چارچوب ادغام می شوند تا تأثیر ابعاد مختلف هزینه سوئیچینگ را تأیید کنند.

در قصد تعویض مطابق با هوانگ و هسیه؛ این مطالعه استدلال می‌کند که ادراک افراد از ویژگی‌های نوآوری نه تنها مستقیماً بر قصد تغییر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، بلکه از طریق درک آنها از هزینه‌های تغییر روی قصد تأثیر می‌گذارد.

در مجموع، بر اساس ادبیات نظری در مورد ویژگی‌های درک شده از نوآوری‌ها و هزینه‌های سوئیچینگ، مدل تحقیق پیشنهادی توضیح می‌دهد که چگونه ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند و ابعاد هزینه تعویض بر قصد کاربران ساعت‌های مچی سنتی برای تغییر به ساعت هوشمند تأثیر می‌گذارد.