تاثیر مثبت رشته پلویی محلی بر روی آسیب پذیری بدن!

تغییر اقلیم یک موضوع فوری و بسیار مرتبط است که باید در برنامه درسی مدرسه ادغام شود. با این حال، ادبیات یکپارچه سازی CC کمیاب است، چه رسد به ادبیات یکپارچه سازی رشته پلویی محلی هوشمند با آب و هوا.

آوردن درس‌های CSRA به کلاس درس به این معنی است که این شانس بیشتر است که فناوری‌های هوشمند آب و هوایی بر روی برنج حتی به دورافتاده‌ترین مناطق فیلیپین که از نظر تأثیرات منفی CC جزو آسیب‌پذیرترین مناطق هستند، برسد.

این مقاله تجربیاتی را که از سه دبیرستان در فیلیپین در مورد ادغام CSRA در برنامه درسی آنها گرفته شده است، به اشتراک می گذارد. پژوهش بر روی ابزارها/استراتژی های آموزشی مناسب، عوامل فشار و برون زا در ادغام CSRA، و انواع اطلاعاتی که احتمالاً توسط دانش آموزان با والدین کشاورز یا سایر کشاورزان در جوامعشان به اشتراک گذاشته می شود، متمرکز است.

ماکارونی

نظرسنجی در میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده و سه بحث گروهی متمرکز بین مسئولان کلیدی مدرسه انجام شد. روش‌ها و/یا ابزارهای مختلف تدریس به طور کلی در زمینه‌های مختلف مفید هستند. با این حال، عکس‌ها و ویدیوها به عنوان مؤثرترین ابزار در سراسر سایت‌ها ظاهر شدند.

منبع امرار معاش دانش آموزان بر پیچیدگی پیام هایی که آنها می توانند منتقل کنند تأثیر دارد. دانش‌آموزان خانواده‌های برنج‌کار می‌توانند حتی اطلاعات بسیار پیچیده مربوط به انطباق و کاهش را با والدین کشاورز یا سایر کشاورزان خود به درستی در میان بگذارند.

چارچوب بندی کامل پیام برای به حداکثر رساندن مشارکت دانش آموزان و همچنین افزایش تولید مواد آموزشی-سرگرمی برای استفاده در تدریس ضروری است. این مطالعه، به طور کلی، با آوردن بهترین شیوه‌ها در ابزارها و استراتژی‌های آموزشی برای بسیج دانش‌آموزان برای اقدام در مورد مسائل فوری مرتبط با تأثیرات CC، به آموزش CC کمک می‌کند.

همچنین با در نظر گرفتن عواملی که به همان اندازه قادر به شکل دادن به ادراک و دانش دانش آموزان هستند، در نظر گرفتن عوامل برون زا که ممکن است بر آموزش CC تأثیر بگذارد، توصیه می کند.