تختهای بیمارستانی مدرنی که مجهز به هشدار صوتی هستند!

برخی از تخت‌های پیشرفته مجهز به ستون‌هایی هستند که به کج شدن تخت تا 15 تا 30 درجه در هر طرف کمک می‌کنند. چنین کج‌هایی می‌تواند به پیشگیری از زخم‌های فشاری برای بیمار کمک کند و به مراقبان کمک کند تا کارهای روزانه‌شان را با کمترین خطر آسیب‌های کمر انجام دهند.

بسیاری از تخت‌های بیمارستانی مدرن می‌توانند هشدار خروج از تخت را داشته باشند که به موجب آن یک پد فشار روی تشک یا در داخل تشک، هشدار صوتی را هنگام قرار دادن وزنه‌ای مانند بیمار روی آن نشان می‌دهد و پس از برداشتن این وزن، هشدار کامل را فعال می‌کند.

این برای کارکنان بیمارستان یا مراقبینی که تعداد بیماران را از راه دور تحت نظر دارند مفید است، زیرا در صورت افتادن بیمار از تخت یا سرگردانی، هشدار به صدا در می آید. نظارت نشده. این زنگ هشدار را می توان تنها از خود تخت منتشر کرد یا به زنگ تماس پرستار چراغ یا تلفن بیمارستان سیستم پیجینگ متصل شد.

همچنین برخی از تخت تاشو یک نفره می‌توانند دارای آلارم خروج از تخت چند ناحیه‌ای باشند که می‌تواند هنگام شروع حرکت بیمار در تخت و قبل از خروج واقعی که برای برخی موارد ضروری است، به کارکنان هشدار دهد.

در صورتی که سرنشین تخت به طور ناگهانی نیاز به احیای قلبی ریوی داشته باشد، برخی از تخت‌های بیمارستانی عملکرد CPR را به شکل یک دکمه یا اهرم ارائه می‌کنند که با فعال شدن آن، سکوی تخت را صاف می‌کند و در کمترین ارتفاع قرار می‌دهد و تشک بادی تخت را خالی و صاف می‌کند ایجاد یک سطح سخت مسطح لازم برای تجویز CPR.

بسیاری از تخت های بیمارستانی تخصصی نیز برای درمان موثر آسیب های مختلف تولید می شوند. اینها شامل تخت های ایستاده، تخت های چرخشی و تخت های قدیمی است. اینها معمولاً برای درمان آسیب های کمر و ستون فقرات و همچنین ترومای شدید استفاده می شوند.