حمایت بازیکنان فوتسال از کفش فوتسال در ترکیه که جنجال آفرید!

یک کفش فوتسال در ترکیه شامل رویه و مجموعه ای است که به رویه آن متصل شده است.

مجموعه گیره علاوه بر این شامل یک میله پشتیبانی داخلی واقع در سمت داخلی و یک میله پشتیبانی جانبی واقع در سمت جانبی است.

بخشی از مجموعه گیره که در نزدیکی قسمت میانی پا از میله تکیه گاه داخلی قرار دارد، سفت تر از قسمتی از مجموعه گیره است که در نزدیکی قسمت میانی پا از میله پشتیبانی جانبی قرار دارد.

میله پشتیبان داخلی تقریباً از ناحیه ای مطابق با پشت استخوان آهکی پوشنده مناسب تا تقریباً سر اولین متاتارس فرد پوشنده امتداد دارد.

میله حمایت جانبی تقریباً از ناحیه ای که مربوط به پشت استخوان آهکی پوشنده است تا تقریباً سر متاتارس پنجم پوشنده امتداد می یابد.

مجموعه گیره به یک لایه میانی بالشتکی که از فوم اتیلن وینیل استات گرم و فشرده تشکیل شده است متصل می شود.

رویه فاقد یک تخته بادوام کامل است و مستقیماً به زیره بالشتکی وسط چسبانده شده است.

آستری یک یقه بالشتکی را می پوشاند و در داخل یک ناحیه دریافت کننده پا از کفش امتداد می یابد، به طوری که بخشی از ناحیه دریافت کننده پا در اطراف پاشنه کفش به طور قابل ملاحظه ای عاری از ناپیوستگی است.

اختراع حاضر به طور کلی مربوط به یک کالای بنددار از کفش است.

به طور خاص، این اختراع مربوط به یک کفش ورقه‌دار است که برای رسیدگی به حرکات رایج در ورزش فوتبال طراحی شده است تا عملکرد را افزایش داده و از آسیب‌ها جلوگیری کند.

کفش ورزشی مدرن ترکیبی از عناصر بسیاری است که عملکردهای خاصی دارند که همه آنها باید برای حمایت و محافظت از پا در طول یک رویداد ورزشی با هم کار کنند.

كفش‌هاي ورزشي پرده، به‌ويژه كفش‌هاي فوتبال، معمولاً شامل كفي هستند كه رويه آن از كف به سمت بالا امتداد مي‌يابد و پاي ورزشكار در آن قرار گرفته و در جاي خود ثابت مي‌شود.

زیره کشش، محافظت و سطح سایش بادوام را فراهم می کند.

علاوه بر این، تعداد زیادی گیره روی کفی محکم می‌شوند و از آن به سمت پایین کشیده می‌شوند تا هنگام دویدن ورزشکار روی سطح زمین، کشش کفش را فراهم کنند.

طراحی کفش های ورزشی به سرعت به یک علم اصلاح شده تبدیل شده است. با این حال، پیشرفت این علم در مورد کفش های منسجم از برخی جهات با سرعت کمتر و توسعه کمتری انجام شده است.