حوله پالتویی بچه گانه مناسب مراسم میهمانی نیز شد

سایز روپوش حوله ای نوزاد از 0 تا 6 ماهگی متغیر است و برخی از محصولات دارای اندازه گیری در اینچ هستند که برای کسانی که می خواهند گزینه اندازه دقیق تری داشته باشند مفید است و به طور معمول، حوله پالتویی بچه گانه کمی مناسبتر از لباس های بدون کلاه هستند.

بهتر است یک لباس کمی بزرگتر تهیه کنید زیرا نوزادان با بزرگتر شدن به آن تبدیل می شوند و اگر اکنون اندازه مناسب را انتخاب کنید، کودک شما در عرض چند ماه از آن بزرگتر خواهد شدو با این اوصاف، مطمئن شوید که روپوش کودک شما را غرق نمی کند. اگر هود دارد، توجه بیشتری داشته باشید تا مطمئن شوید که صورت کودک شما را نمی پوشاند و باعث مشکلات تنفسی نمی شود.

ویژگی های خاص
بسیاری از روپوش‌های حوله‌ای برای نوزادان با پارچه اضافی برای قنداق کردن عرضه می‌شوند و برخی از آنها دارای طرح پیراهن کش هستند، در حالی که آنهایی که برای نوزادان بزرگتر در نظر گرفته شده اند، گاهی اوقات دارای یک کمر کش نرم هستند.

چقدر می توانید برای خرید روپوش حوله بچه هزینه کنید
اکثر روپوش های حوله ای برای نوزادان 10 تا 20 دلار قیمت دارند و با این حال، برخی از گزینه های بالاتر یا بزرگتر نزدیک به 40 دلار قیمت دارند.

حوله پالتویی بچه گانه

سوالات متداول روپوش حوله ای نوزاد
نوزاد چقدر می تواند از روپوش حوله ای استفاده کند؟

آنها می توانند از آن استفاده کنند تا زمانی که شروع به رشد بیشتر کنند و اگر نمی‌توانید روپوش حوله‌ای را دور آن‌ها بپیچید و همچنان پارچه اضافی دارید، وقت آن است که یک لباس جدید تهیه کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن آن چیست؟

از سفید کننده اجتناب کنید زیرا می تواند به روپوش حوله آسیب برساند و برای نوزادان جوان در اطراف ناامن باشد و یک شوینده ملایم معمولاً یک گزینه خوب و مطمئن است و برای یک رویکرد طبیعی تر، از لیمو یا سرکه مقطر و آب گرم استفاده کنید.

آیا روپوش حوله ای ارگانیک برای بچه ها وجود دارد؟

برخی از آنها هستند، اما لباس باید تحت فرآیند خاصی قرار گیرد که آن را به عنوان ارگانیک تأیید می کند و برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که محصولات آنها ارگانیک است در حالی که آنها اینطور نیستند، بنابراین قبل از خرید این موضوع را تأیید کنید.

چه چیزی میخواهید بدانید:
این روپوش حوله ای بسیار نرم بسیار جذب کننده، گرم و مناسب برای نوزادان و کودکان خردسال است.