راهکار حل گرانی با پوشک بچه مولفیکس سایز 1

آنها به راحتی تمیز می شوند زیرا می توان آنها را با دست یا در ماشین لباسشویی شست، بدون اینکه هزینه بیشتری برای مواد شوینده یا سفید کننده صرف شود و در حال حاضر تولیدکنندگان پوشک بچه مولفیکس سایز 1 وجود دارند که طیف گسترده ای از بافت ها، رنگ ها و طرح ها را ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، اما ما می خواهیم ویژگی هایی را در اختیار شما قرار دهیم که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید:

درست است که پوشک ها وقتی کثیف می شوند بو می دهند، اما آیا تا به حال متوجه بوی شدید شیمیایی شده اید که از پوشک یکبار مصرف خیس می شود؟

پوشک بچه مولفیکس سایز 1

پوشک های یکبار مصرف با پلیمری به نام پلی آکریلات سدیم پر می شوند و این پلیمر فوق‌العاده جاذب است، به همین دلیل است که در از بین بردن رطوبت بسیار خوب عمل می‌کند.

اما بویی از ادرار و واکنش شیمیایی پلیمر نیز دارد و ظروف یکبار مصرف نیز می توانند مقدار زیادی ادرار را در خود نگه دارند، بنابراین اگر پوشک به سرعت تعویض نشود، بوی آن افزایش می یابد.

پوشک های پارچه ای این بو را نخواهند داشت زیرا ادرار با یک ماده طبیعی مخلوط می شود و این تنها یکی از مزایای پوشک قابل شستشو است!

البته هیچ پوشکی بدون بو نیست و مدفوع و ادرار بو دارند، اما با استفاده از پوشک‌های پارچه‌ای ارگانیک، از بوی شیمیایی آشکار اطراف کودکتان جلوگیری می‌کنید.

4. پوشک پارچه ای قرار گرفتن کودک در معرض مواد شیمیایی را کاهش می دهد
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک پوشک یکبار مصرف می تواند 100 برابر وزن خود جذب کند؟ به این دلیل که پر از مواد شیمیایی و غیر طبیعی است. آیا واقعاً می خواهید همه آن مواد شیمیایی روی پوست ظریف کودکتان باشد؟