ظروف چینی که باعث طول عمر می شود

از طرف دیگر، پرسلن معمولاً به اندازه چینی های خوب محکم نیست و می توان آن را با هزینه کمتری خریداری کرد. چین و چین استخوانی دو نوع متمایز از چینی هستند، اما چین رایج تر است.

چین از خاک رس ساخته می شود و گران ترین نوع ظروف سرویس پذیرایی چینی به نام “چین استخوانی” شناخته می شود. این به این دلیل است که چینی استخوان از خاک رس ساخته شده است که حداقل 25 درصد خاکستر استخوان دارد. خاک رس برای ایجاد چین استفاده می شود.

چینی استخوانی به لطف لعاب هایی که روی آن اعمال می شود در برابر سایش و پارگی مانند خراشیدگی و خراش مقاوم است. دیواره های نازک چینی استخوانی به ظاهر ظریف و ظریف آن کمک می کند و آن را به یک ماده ایده آل برای استفاده در رستوران های خوب تبدیل می کند. چینی استخوانی علاوه بر سبکتر از چینی، قیمت کمتری نیز دارد.

در برخی زمینه‌ها، اصطلاح “چینی خوب” ممکن است برای اشاره به انواع دیگر ظروف چینی استفاده شود. با این حال، در زمینه های دیگر، مانند ایالات متحده و بریتانیا، به عنوان مثال، بیشتر به چینی یا استخوانی اشاره دارد. این به این دلیل است که چینی‌های چینی و استخوانی معمولاً نازک‌تر و در نتیجه سبک‌تر از ظروف سنگی یا سفالی هم‌اندازه خود هستند.

طیف رنگی زیر معمولی ترین رنگ های ظروف چینی را نشان می دهد. همیشه ایده خوبی است که قبل از سفارش بزرگ ظروف چینی، یک ست نمونه سفارش دهید. این به این دلیل است که رنگ ظروف غذاخوری می تواند از تولید کننده ای به سازنده دیگر متفاوت باشد.

رنگی که معمولاً به عنوان “سفید روشن” شناخته می شود، بسته به سازنده، ممکن است به عنوان “سفید چینی”، “سفید فوق العاده” یا “آمری وایت” نیز شناخته شود. ظروف چینی با کمک به شکل گیری یک فضای خاص و تقویت مفهوم کلی کسب و کار به تعریف شخصیت یک رستوران کمک می کند. چیدمان میز مانند سفره و ظروف را در نظر بگیرید تا لحن مناسبی را برای مناسبتی که در نظر دارید تنظیم کنید.

  • منابع: