فوتبالیست معروفی که با بیل مکانیکی دور دونیا رو سفر کرد

برخلاف سایر انواع بیل مکانیکی، تراکتور بیل دار دراگلین به جای بازو و بوم معمولی، از طناب بالابر و سیستم دراگلین برای مانور سطل استفاده می کنند. آنها از انواع دیگر بیل مکانیکی بزرگتر هستند و به همین دلیل معمولاً در محل مونتاژ می شوند. اندازه آنها همچنین آنها را به ویژه در حفاری عمیق با حداکثر عمق حفاری 65 متر می کند. سیستم دراگلاین آن را به ویژه هنگام کار در زیر آب، مانند کارگاه های اسکله، مفید می کند. از دیگر کاربردهای رایج بیل مکانیکی دراگلین می توان به شمع بندی عمیق و حفاری جاده اشاره کرد.

بیل مکانیکی مکش
بیل مکانیکی مکشی که بیل مکانیکی خلاء نیز نامیده می شود، بیشتر به دلیل قابلیت مکش خود شناخته شده است. آنها با یک لوله مکش و یک جت آب برای ایجاد قدرت مکش 200 مایل در ساعت نصب شده اند.جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم  بیل مکانیکی مکش اهداف بسیار خاصی دارند، اما در این موارد بسیار مفید هستند. لوله آن معمولاً حدود 30 سانتی متر قطر دارد که آن را برای کارهای زیرزمینی، زمین های ظریف یا عملیات دقیق ایده آل می کند. با این حال، در عملیات های بزرگتر، آنها به خصوص مفید نیستند.

فرمان اسکید
تفاوت اصلی فرمان اسکید با سایر انواع بیل مکانیکی در این است که بوم و سطل دستگاه به سمت راننده است. معمولاً از فرمان های لغزنده در کارهای مسکونی، پاکسازی سایت و حذف آوار استفاده می شود. این به این دلیل است که آنها کوچکتر و جمع و جورتر هستند و آنها را در مانور دادن در فضاهای باریک یا تنگ خوب می کند. آنها به جای مسیر دارای چرخ هستند که باعث می شود سریعتر شوند اما قادر به سوار شدن بر روی زمین های ناهموار نیستند.

بیل های هیدرولیک قوی ترین نوع بیل بکهو محسوب می شوند. آنها بسیار بزرگ هستند و دارای موتورهای قدرتمندی هستند که آنها را برای بلند کردن یا جابجایی اجسام سنگین مفید می کند. آنها را معمولاً می توان در عملیات معدنکاری یا پروژه های حفاری سنگین یافت. اندازه بزرگ آنها باعث می شود مانعی در کارگاه های کوچکتر شوند.

انتخاب بیل مکانیکی مناسب برای شغل خود
هنگام انتخاب بیل مکانیکی باید چندین فاکتور در نظر گرفته شود، زیرا یافتن بهترین مناسب برای پروژه شما استفاده از آن را به حداکثر می رساند.

نوع کار – برخی از مشاغل ممکن است نیازهای خاصی داشته باشند، مانند مکش یا دسترسی افقی طولانی.
اندازه/ظرفیت – انتخاب بیل مکانیکی با اندازه مناسب برای انجام کارآمد بسیار مهم است.لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم
محیط – توانایی بیل مکانیکی برای حرکت در زمین های ناهموار یا در فضاهای تنگ متفاوت است، بنابراین در نظر گرفتن اینکه محل کار شما چگونه خواهد بود ضروری است.
انتخاب بیل مکانیکی مناسب برای کار می تواند یک چالش جدی باشد. از یک کارشناس تجهیزات ساخت و ساز در یکی از محوطه های EquipmentShare ما بپرسید. کارکنان محلی ما می توانند در مورد تمام نیازهای تجهیزات ساختمانی شما به شما کمک کنند. پیدا کردن یک محل در نزدیکی شما.

  • منابع:
  1. WHAT IS AN EXCAVATOR? USE CASES AND TYPES OF EXCAVATORS
  • تبلیغات:
  1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
  2. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟
  3. کمبود خواب نه تنها باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی می شود
  4. معلمان دانش آموزان را بدون سویشرت شناسایی می کنند.