فوم سقفی شاهرود که آلرژی و حساسیتها را از بین میبرد!

فوم سقفی شاهرود یک عایق ساختمانی درجه یک است که به طور گسترده در انواع سازه ها از جمله ساختمان های فلزی استفاده می شود. هنگامی که این ماده در دیوارها، کف و سقف اعمال می شود، مزایای بی شماری از جمله دوام، بهره وری انرژی و راحتی را به همراه دارد.

هنگامی که SPF را برای ساختمان فلزی خود در نظر می گیرید خواه یک انبار، تاسیسات کشاورزی یا تجاری یا حتی محل سکونت حتماً بهترین روش های نصب را بررسی کنید تا از بالاترین عملکرد اطمینان حاصل کنید.

SPF یک راه حل ایده آل برای مجموعه های پانل های فلزی است. مجموعه های ساختمان فلزی تک پوسته اجزای بادوام یک پوشش ساختمان هستند، اما هیچ عایق کاری ندارند.

فوم

در حالی که سایر محصولات می توانند پوسته های فلزی را عایق کنند، اغلب در عایق کاری اعضای ساختاری مانند تیرها، تیرها، پرلین ها و کمربندها شکست می خورند.

برای رفع این مشکل، موانع هوای مداوم، کندکننده‌های بخار و عایق مورد نیاز است. SPF تنها محصولی است که می تواند این موانع را در یک برنامه واحد فراهم کند.

SPF موانع حرارتی، هوا، رطوبت و صوتی را فراهم می کند و راحتی داخلی سازه را افزایش می دهد.

این موانع در برابر تراکم و آسیب آب محافظت می‌کنند، دما و رطوبت داخل را برای کاهش چشمگیر هزینه‌های انرژی حفظ می‌کنند و میزان آلرژن‌ها و آلاینده‌ها را کاهش می‌دهند که می‌توانند وارد ساختار شوند یک مزیت واقعی برای کسانی که از آلرژی رنج می‌برند.

به عنوان یک ماده عایق، SPF همه کاره، بادوام و سبک وزن است. این می تواند استحکام بیشتری به پوشش ساختمان بدهد و پس از نصب، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

در میان مزایای فراوان آن، SPF را می توان در هر آب و هوایی استفاده کرد.

عملکرد عایق با بررسی ترکیبی از حرکت هوا، کنترل رطوبت، سلامت، ایمنی، دوام، راحتی و بهره وری انرژی با SPF نمره بالا در همه دسته ها در ساختمان های فلزی ارزیابی می شود.

SPF می تواند برای پر کردن و مهر و موم کردن شکاف ها و شکاف ها در مجموعه های پانل استفاده شود و نشت هوا را به طور چشمگیری به حداقل برساند، با این حال پارامترهای طراحی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

بولتن فنی اتحادیه فوم پلی اورتان اسپری و انجمن ساخت و ساز فلزی با عنوان “عایق فوم پلی اورتان اسپری بر روی سطوح داخلی پانل های فلزی” بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد نصب SPF بر روی پانل های فلزی راهنمایی ارائه می دهد و از طریق دانلود قابل دسترسی است.