لیمو خشک بدون پوست قیمت دلار را کاهش خواهد داد

سفارش مستقیم و بدون واسطه لیمو خشک بدون پوست ارزان می تواند به شما این امکان را بدهد که به راحتی واسطه ها و دلال ها را حذف کنید و هزینه های خود را به شدت کاهش دهید.

لیموترش درجه یک و درجه یک و درجه یک را می توانید با قیمتی ارزان به صورت مستقیم و عمده از طریق همین سایت و به صورت آنلاین و هر کجا که می خواهید سفارش دهید تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

لیمو نوعی مرکبات با تقاضای زیاد در بازار است که به دلیل فواید خاصی که برای سلامتی انسان دارد، می توانید لیمو را در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ یا تازه پیدا کنید و بزرگترین کشورهای صادرکننده اسپانیا، مکزیک، هلند، آفریقای جنوبی بزرگترین کشورهای واردکننده آمریکا، آلمان، هلند، فرانسه هستند لیمو منبع غنی ویتامین C است و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

لیمو خشک بدون پوست

لیمو به عنوان منبع مهمی برای تولید اسانس خوراکی استفاده می شود. لیمو ترش هم ارزش غذایی دارد و هم در تولید مواد غذایی و حتی اسانس آن در داروسازی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

لیمو نوعی میوه پر تقاضا در جهان است و به دلیل دارا بودن فرآورده های جانبی فراوان مانند آبمیوه و افزودنی های غذایی، پتانسیل بالایی در بازار دارد و لیمو و لیموترش مرکباتی هستند که با سایر انواع مرکبات تفاوت دارند زیرا معمولاً با سایر غذاها مصرف می شوند.

لیمو و لیموترش عمدتاً برای فروش به صورت تازه رشد می کنند، در حالی که آب لیمو و لیموترش عمدتاً به عنوان طعم دهنده در نوشیدنی ها استفاده می شود و لیمو معمولاً در آب و هوای معتدل مانند غرب ایالات متحده، اسپانیا، ایتالیا و آرژانتین رشد می کند.

لیمو برای آب و هوای خشک مصر و ایران نیز مناسب است و از طرف دیگر، لیموترش به سرما بسیار حساس است و فقط در آب و هوای گرمسیری کشت می شود و تولیدکنندگان اصلی مکزیک و برزیل هستند.

لیموترش تازه اسپانیا، آرژانتین و مکزیک بزرگترین صادرکنندگان هستند و اسپانیا و آرژانتین بر بازار جهانی صادرات لیموی تازه تسلط دارند و مکزیک بزرگترین صادرکننده لیموترش تازه است.

حدود 20 درصد محصولات تازه صادر می شود در حالی که بیش از نیمی از محصولات فرآوری شده به فروش می رسد و آرژانتین و ایتالیا تامین کنندگان اصلی آبلیمو در بازار جهانی هستند.

تقاضای جهانی برای لیمو به دلیل چندین عامل از جمله مزایای سلامتی آن در حال افزایش است و لیمو سرشار از ویتامین‌های A، B6، C و E، کلسیم، آهن، پتاسیم، روی و بسیاری دیگر است و خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد.