مایع دستشویی شون 2 لیتری میتواند فلزات سنگین را منهدم کند!

CDC شستن دست ها با آب و مایع دستشویی شون 2 لیتری را توصیه می کند زیرا شستن دست ها میزان انواع میکروب ها و مواد شیمیایی روی دست ها را کاهش می دهد. اما اگر آب و صابون به راحتی در دسترس نباشد، استفاده از ضدعفونی کننده دست با حداقل 60 درصد الکل می تواند به کارکنان و کودکان کمک کند تا از بیماری و انتشار میکروب به دیگران جلوگیری کنند.

ضدعفونی کننده های دست همه انواع میکروب ها از جمله برخی از میکروب هایی که باعث اسهال می شوند را از بین نمی برند. همیشه بعد از استفاده از توالت، پس از دست زدن به زباله ها و زمانی که دست ها به وضوح کثیف هستند، دست ها را با آب و صابون بشویید.

نشانه‌های بصری مانند پوسترهای شستن دست، برچسب‌ها و سایر مواد را در مکان‌های کاملاً قابل مشاهده در سراسر مدرسه قرار دهید – برای مثال، حمام و رختکن، سینک‌های کلاس یا آشپزخانه‌های کافه تریا.

مایع

مطالبی مانند پوسترها، برگه‌های اطلاعاتی و برچسب‌ها را دانلود و چاپ کنید با استفاده از CDC-INFO در صورت تقاضا، مواد شستشوی دست را به صورت رایگان سفارش دهید.

یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بهداشتی برای کمک به حفظ ایمنی دانش آموزان تهیه کنید. آموزش آنلاین Clean Hands and Spaces CDC نکاتی را در مورد چگونگی کاهش انتشار میکروب ها با عادات بهداشتی خوب و اقدامات ایمنی در مدارس K-12 و تنظیمات ECE ارائه می دهد.

هنگامی که دست ها به وضوح کثیف یا چرب هستند، ضدعفونی کننده های دست ممکن است به اندازه کافی موثر نباشند. دست‌ها اغلب بعد از فعالیت‌هایی مانند غذا خوردن یا بازی در بیرون کثیف یا چرب هستند.

ضدعفونی کننده های دست ممکن است مواد شیمیایی مضر مانند آفت کش ها و فلزات سنگین را از دست پاک نکنند.

ضدعفونی‌کننده‌های دست باید دور، از دید کودکان نگهداری شوند و باید با نظارت بزرگسالان برای کودکان زیر 6 سال یا کودکان بزرگ‌تری که در پیروی از دستورالعمل‌ها مشکل دارند استفاده شوند.

قورت دادن بیش از چند لقمه ضدعفونی کننده دست حاوی الکل می تواند باعث مسمومیت الکلی شود. در واقع، تماس‌ها با مراکز سموم ایالات متحده برای ضدعفونی‌کننده‌های دست مبتنی بر الکل از سال 2019 تا 2020 36 درصد افزایش یافته است.