میوه نارنگی شیرین

نارنگی ها اغلب به عنوان یکی از خوشمزه ترین انواع مرکبات موجود در نظر گرفته می شوند. در حالی که انواع مختلفی از این میوه خوشمزه وجود دارد، رنگ نارنجی میوه نارنجی را حفظ می کنند. نارنگی نسبت به سایر مرکبات موجود مستقیماً با پرتقال ماندارین مرتبط است.

مانند دیگر انواع مرکبات موجود، این میوه های ریز می توانند به تقویت سیستم ایمنی و سلامت قلب شما کمک کنند. نارنگی مملو از آنتی اکسیدان های مختلف و همچنین ویتامین C است که فواید سلامتی قابل توجهی دارد و اسید فولیک که به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند، ثابت می کند که نارنگی سبز شمال انتخابی عالی برای افزودن به رژیم غذایی شماست.

در سال های اخیر نارنگی عسلی به سرعت به محبوب ترین نوع میوه تبدیل شده است. آنها شیرین ترین نارنگی موجود در بازار هستند، اما تمام مزایای سلامتی یک نارنگی معمولی را ارائه می دهند. بهتر از همه آنها راحت تر از برخی دیگر در بازار تقسیم می شوند.

یکی دیگر از نارنگی های عالی موجود، داسی است و برای مدت طولانی محبوب ترین نارنگی این گروه بود. دارای پوستی مایل به قرمز و داخل پرتقال خوشمزه و طعمی بسیار شیرین است. با این حال در طول سال ها بیشتر و بیشتر مستعد ابتلا به بیماری ها شده و در نتیجه رشد کشاورزان دشوارتر شده است.

نارنگی های کلمانتین مورد بحث ترین شکل خانواده نارنگی هستند. در حالی که برخی آن را به عنوان پرتقال ماندارین توصیف می کنند، برخی دیگر قسم می خورند که آن را نارنگی است. مهم نیست که آن را در کجای طبقه بندی قرار دهید، این خوراکی های ریز و خوشمزه بدون دانه هستند، به راحتی پوست گرفته می شوند و یک میان وعده عالی هستند.

نارنگی های Robinsons از درختان شکننده خود کمی گران تر از سایر نارنگی های موجود در بازار هستند. دلیل آن این است که رشد آنها با سیستم درختی که برای زنده ماندن نیاز به کار بیشتری دارد دشوار است. آنها ترکیبی از Tangelos و Clementines هستند. آنها تعداد محدودی دانه دارند و نسبت به آب و هوا بسیار حساس هستند.

قیمت نارنگی سبز

در نهایت نارنگی Sunburst نیز وجود دارد. این خوراکی های خوشمزه ارتباط بسیار نزدیکی با دیسی دارد. آنها کاملاً برش خورده هستند و دانه های کمی دارند. میوه آنها بسیار آبدار و پر طعم است.

همانطور که می بینید گزینه های زیادی برای انتخاب نارنگی سبز شیرین وجود دارد. دفعه بعد که در فروشگاه هستید، چندین نوع مختلف را بررسی کنید و یکی را پیدا کنید که جوانه های چشایی شما را به روشی درست قلقلک می دهد.