نارنگی سبز شمال شیراز ساری

نارنگی سبز شمال، شیراز و ساری از جمله انواع مرکبات محسوب می‌شود که همیشه در فصل برداشت خود طرفداران زیادی داشته است این محصول در ابتدا پوست آن به صورت سبز رنگ بوده و با گذر زمان رنگ سبز آن به نارنجی تبدیل می شود این میوه سرشار از ویتامین c بوده و به همین منظور تقاضا برای خرید آن بسیار بالا است و توانسته در سلامتی بدن انسان بسیار موثر باشد. تولید نارنگی سبز در نقاط شمال کشور ما ایران بسیار بالاتر بوده است و در واقع می‌توان گفت که مرکز اصلی تولید آن همان استان های شمالی و بخصوص استان ساری می باشد که حجم بالایی از تولیدات این محصول را به خود اختصاص داده و همواره به روش های متفاوت پخش و عرضه آن را به سراسر کشور انجام می گیرد. این میوه خوشمزه و آبدار طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است و همواره از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است.

نارنگی سبز شمال شیراز ساری

قیمت نارنگی سبز

قیمت نارنگی سبز با وجود اینکه کشور ما ایران در زمینه تولید نارنگی سبز و نارنگی یافا فعالیت داشته است، ولی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مصرف داخلی کشور در این زمینه باشد به همین منظور بوده که نارنگی سبز از کشورهای خارجی به عنوان واردات به کشور ما ایران وارد می گردد و به همین دلیل بوده که قیمت نارنگی سبز متفاوت می‌باشد؛ اگر محصول تولیدی کشور خودمان ایران باشد با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می گردد ولی اگر از نوع وارداتی باشد به خاطر هزینه و خسارت‌هایی که در طی تجارت و واردات آن شکل پذیرفته است با قیمت گرانتر به بازار عرضه می گردد.

از دیگر عواملی که توانسته بر روی قیمت نارنگی سبز تاثیر گذار باشد اندازه ای نمیباشد همیشه انواع نارنگی سبزوار ریز قیمت پایین تری نسبت به نوع درشت آن را داشته اند، سالم بودن و داشتن کیفیت بالا هم از عوامل مهم می باشد که به صورت ویژه می‌تواند در تعیین قیمت موثر باشد. اگر نارنگی سبز را در برترین درجه کیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز اصلی فروش آن ها خریداری کنید و همچنین خرید شما هم به صورت عمده باشد مطمئنا با قیمت بسیار مناسب ترین خرید تکمیل می‌شود ولی اگر در طی خرید لباس دیگری به وجود بیاید چون واسطه‌گری باعث افزایش قیمت این محصول می گردد نهایتاً با قیمت خیلی بیشتری به دست مصرف کننده می رسد. در اوایل فصل برداشت این محصول با قیمت خیلی بیشتری به بازار عرضه می گردد و با مرور زمان و افزایش تعداد تولیدات آن در بازار همواره از قیمت آن کاسته می‌شود، میزان ضخامت پوست نارنگی هم از دیگر عواملی است که می تواند در تعیین قیمت تاثیر داشته باشد به طوری که همیشه نارنگی هایی که پوست آنها از ضخامت بیشتری برخوردار بوده قیمت پایین‌تری داشته اند چون ضایعات آنها بیشتر است.

نارنگی سبز شیراز

نارنگی سبز شیراز استان شیراز هم یکی از مراکز اصلی تولید نارنجی می‌باشد به طوری که حجم قابل توجهی از تولیدات نارنگی کشورمان ایران را استان شیراز تشکیل می‌دهد این محصول در اوایل فصل پاییز که به بازار عرضه می گردد رنگ سبز داشته است و در واقع نارنگی سبز شیراز از پرفروش ترین بازارهای مرکبات می باشد. همیشه در اوایل فصل برداشت این محصول به رنگ سبز می باشد که بسیار خوشمزه و آبدار بوده و همواره در سطح بازار با قیمت های بالاتری عرضه می گردد و با مرور زمان و برداشت مداوم این محصول به رنگ نارنجی تبدیل می گردد.

نارنگی سبز شیراز از مرغوب ترین انواع مرکبات بوده که در سایزهای کوچک و بزرگ تولید می‌شود و ویژگی خوب آنها این بوده که پوست آن ها به شکل قابل توجهی نازک می باشد و همین باعث گردیده که به عنوان نوع درجه یک در سطح بازار های داخلی کشور طرفداران زیادی داشته باشد. نارنگی شیراز و دیگر انواع نارنگی همواره دارای طبع سرد می‌باشند و مورد استفاده قرار دادن آن برای افرادی که دچار سردی مزاج هستند باید به اندازه کافی باشد تا نگرانی برای آنها به وجود نیاورد.

نارنگی سبز کوچک

نارنگی سبز کوچک نارنجی سبز کوچک به شکل بسته بندی شده و کیلویی در سطح بازار های داخلی فروش خوبی داشته است و در واقع به خاطر کوچک بودن سایز آن ها همواره قیمت مناسب تری هم دارند؛ نارنگی های سبز کوچک به خاطر اینکه فرآیند تولید آن ها به طور کامل شکل نپذیرفته است همواره مزه آن ها به صورت ترش و یا ترش و شیرین می‌باشد که این طعم خاص آن ها طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است.

این میوه خوشمزه و پرطرفدار همواره به شکل جعبه ای با وزن های مشخص به صورت عمده هم عرضه می گردد که خرید آن مورد توجه کسانی واقع شده است که در کار فروش میوه هستند، مورد استفاده قرار دادن نارنگی سبز در جهاد مختلف برای سلامتی بدن انسان موثر بوده است از جمله اینکه توانسته ویتامین های مختلف را دارا باشد و نیاز بدن را به این ویتامین ها تامین کند. نارنگی سبز از جمله میوه های سرشار از کلسیم و فسفر می باشد به همین منظور مصرف آن برای سلامتی و تقویت استخوان توصیه شده است.

نارنگی سبز تابستانه

نارنگی سبز تابستانه نارنگی سبز فقط از نوع تولیدات داخلی کشور خودمان ایران می باشد چون بعضی از انواع نارنگی سبز هستند که تولید آنها داخل کشور ما در حال حاضر وجود نداشته است و به همین منظور بوده که از نوع واردات آن به کشور وارد شده و به عنوان نارنجی سبز تابستانه و با قیمت بالاتر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد؛ اکثر نارنگی هایی که به عنوان نارنگی سبز در تابستان به بازار داخلی کشور ما ایران ارائه می‌شوند از نوع وارداتی هستند چون محصول تولیدی در کشور خودمان ایران از اوایل پاییز قابل برداشت است و به دلیل اینکه از نوع وارداتی هستند همواره قیمت گرانی دارند.

میوه نارنگی انواع مختلفی را شامل می‌شود که تولید بعضی از آنها در کشور ما ایران حجم قابل توجهی از تولید نارنگی را به خود اختصاص داده است ولی در مقابل بعضی از نارنجی ها هم وجود دارند که تا به حال تولید آنها در کشور ما ایران شکل نپذیرفته است و به همین منظور بوده که در فصل برداشت آنها به عنوان واردات در حجم بالا آنها را به بازارهای داخلی کشور حمل می کنند و نارنگی سبز تابستانه از ارقام می باشد که تولید آن در کشور ما ایران تا به حال شکل نگرفته است.