نبات محصول خوشمزه و لذیذ

در کلاس آموزش فناوری، دانش‌آموزان با استفاده از برنامه رایگان Google SketchUp در لپ‌تاپ، شیرینی سه بعدی خود را ایجاد می‌کنند. معلم فناوری از دانش‌آموزان می‌خواهد که در مورد انواع مختلف میله‌های آب نبات فله، از جمله عوامل مختلفی از شکل محصول گرفته تا حروف یا طرح‌های سطح دیگر تحقیق کنند. آنها نمونه های اولیه را با استفاده از مقوا، کاغذ، فوم و مواد دیگر برای کمک به فرآیند طراحی ایجاد می کنند. هنگامی که دانش‌آموزان از نمونه‌های اولیه خود راضی هستند، از Google SketchUp برای طراحی شیرینی‌بار خود در دنیای سه بعدی استفاده می‌کنند و سپس آن را با استفاده از یک چاپگر سه‌بعدی چاپ می‌کنند. ما چندین چاپگر سه بعدی MakerBot Replicator (2200 دلار) داریم و اکنون از PrintrBots (399 دلار) استفاده می کنیم. هنگامی که دانش آموزان میله های آب نبات زعفرانی قم چاپ سه بعدی خود را در دستان خود می گیرند، ممکن است تصمیم بگیرند که آنها را دوباره طراحی کنند یا روند را پیش ببرند.

مرحله بعدی حفاری سوراخ های بسیار کوچک در نمونه اولیه برای آماده سازی برای ایجاد یک قالب است. سوراخ های کوچک برای یک قالب خلاء برای ثبت برداشت های دقیق است. سپس دانش‌آموزان پرینت سه‌بعدی خود را به قالب خلاء می‌برند تا قالبی از آب نبات زعفرانی اصل خود بسازند. قالب جاروبرقی تقریباً 1000 دلار خریداری شد، اما ممکن است بتوانید یک قالب ارزان‌تر در eBay پیدا کنید.

دانش‌آموزان پس از ساختن قالب خود به سراغ معلم خانواده و علوم مصرف می‌روند تا در مورد شکلات، نحوه ذوب آن و نحوه ریختن آن در قالب‌های خود بیاموزند. نبات گیاهی آنها همچنین با حقایق تغذیه ای شکلات آشنا می شوند و یک جدول اکسل از حقایق ایجاد می کنند.

  • منابع:
    1. Product Design
  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید