هودی برای پوشاندن سر کت لباس فرم امروزی

لباس فرم مدرسه روز به روز محبوب تر می شود. قیمت هودی  آنها به عنوان راهی برای کمک به دانش آموزان در حفظ تمرکز بر تحصیل و اجتناب از حواس پرتی از آنچه در حال مطالعه هستند دیده می شوند.

پوشیدن شلوار جین یا سایر لباس‌های غیررسمی در مدرسه، به جز آخر هفته‌ها، رفتار بسیار بدی محسوب می‌شود. اغلب گفته می شود که کت و شلوار و کراوات در مدرسه مهمتر از دنیای کار است.

این به این دلیل است که مدرسه یک محیط بسیار رسمی در نظر گرفته می شود و از مردم انتظار می رود که لباس قیمت هودی دخترانه زمستانی رسمی تری بپوشند. یونیفرم مدرسه عموماً به عنوان لباس رسمی در نظر گرفته می شود.

دلایل زیادی برای این وجود دارد. اول از همه، این یک لباس است، بنابراین قرار است پیامی را منتقل کند یا معنای خاصی داشته باشد. اگر این معنی را نداشته باشد، فقط محیط مدرسه را درهم می‌ریزد. همچنین گفته می شود که پوشیدن لباس فرم راهی برای نشان دادن جدیت شما در تحصیل به مدرسه است.

بسیاری از مدارس سیاست‌هایی دارند که دانش‌آموزان را از پوشیدن الگوی جیب هودی و سایر لباس‌هایی که می‌توانند سر را پنهان کنند، منع می‌کنند. این در درجه اول به دلیل مشکلات دید است که در بالا ذکر کردیم. با این حال، برخی تصورات منفی در مورد پوشیدن هودی و سایر لباس هایی که سر را می پوشانند نیز وجود دارد.

اول از همه، اگر فرض کنید همه دانش‌آموزانی که این نوع لباس‌ها را می‌پوشند مجرم هستند، می‌توانید در مورد همه افرادی که این نوع لباس‌ها را می‌پوشند، نظر تعصبی داشته باشید. دوم، کت بلند مردانه اگر فرض کنید همه کسانی که این نوع لباس ها را می پوشند مجرم هستند، می توانید در موقعیت های خطرناکی قرار بگیرید. اگر نسبت به افراد خاصی فوبی دارید، بهتر است به جای اینکه یاد بگیرید با آنها کنار بیایید از آنها دوری کنید و با آنها وقت نگذرانید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!