کفش اسکیچرز مردانه اورجینال قدمت 200 ساله دارد

Skechers یک شرکت تولید کفش آمریکایی است که در سال 1992 شروع به کار کرد، زمانی که رابرت گرینبرگ شرکت را در ساحل منهتن، کالیفرنیا راه اندازی کرد، جایی که امروز دفتر مرکزی آنها قرار دارد و زمانی که Skechers برای اولین بار تولید کفش اسکیچرز مردانه اورجینال را آغاز کرد، عمدتاً بر روی کفش های اسکیت و چکمه های کاربردی تمرکز داشت.

با این حال، آنها به سرعت گسترش یافتند تا کل بازار کفش‌های غیررسمی و ورزشی را پوشش دهند، سبکی که احتمالاً در تبلیغات آنها با تونی رومو و دیگران با آن آشنا هستید و Skechers اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کفش ورزشی در ایالات متحده است و در سال 2019 بیش از 5 میلیارد دلار درآمد داشته است و بنابراین، آیا آنها همه کفش های محبوب خود را در ایالات متحده تولید می کنند؟ یا حتی مقداری از آن؟ حکم ما در زیر آمده است.

کفش اسکیچرز مردانه اورجینال

حکم: آیا کفش های Skechers ساخت ایالات متحده آمریکا هستند؟
خیر، کفش های Skechers در ایالات متحده آمریکا تولید نمی شوند و بیشتر کفش های محبوب در کارخانه های چین و ویتنام توسط پیمانکاران مستقل ساخته می شوند.

اگرچه این خبر مطمئناً ناامید کننده است، اما برای سومین تولیدکننده بزرگ کفش ورزشی در کشور واقعاً تعجب آور نیست. Skechers در ردیف بعدی در میان لیست طولانی شرکت‌های کفش قرار دارد که تولید خود را برای نیروی کار و مواد ارزان‌تر به خارج از کشور منتقل کرده‌اند (اگرچه تقریباً مطمئناً از کیفیت و هزینه‌های حمل و نقل و سایر موارد رنج می‌برند).

آنچه حتی ناامید کننده تر است این است که این اطلاعات (کشور مبدا) به راحتی در وب سایت آنها در دسترس نیست و نه در توضیحات محصول آنها، نه در سؤالات متداول شرکت آنها، نه در هیچ کجا.

در حالی که ما مطمئناً انتظار نداشتیم که Skechers این واقعیت را برجسته کند که کفش های آنها ارزان در چین و ویتنام ساخته شده است، ما به سادگی درخواست حداقل شفافیت را داریم.

این شفافیت در کفش‌های فیزیکی و بسته‌بندی آنها بسیار واضح است، البته به لطف برخی قوانین ایالات متحده که به یک کشور مبدأ مشخص برای محصولات وارداتی نیاز دارد و بنابراین، ما چند خرید مخفیانه از خودمان انجام دادیم و به طور گسترده با تیم آنها از طریق تلفن صحبت کردیم.