شرکت پسته خندان کرمان که شناخت درازمدت را تقویت میکند!

اگر به دنبال میان وعده ای هستید که بتوانید بیشتر از آن بخورید، پسته شرکت پسته خندان کرمان انتخاب خوبی است.

در مقایسه با سایر آجیل ها مانند گردو، آجیل برزیلی، آجیل ماکادمیا یا فندق، کالری کمتری در هر اونس دارند.

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی در غذاها هستند که می توانند با “پاکسازی” سلول ها از رادیکال های آزاد مضر فوایدی را به همراه داشته باشند و اتفاقاً پسته پر از آن است.

بهترین آنتی اکسیدان پسته لوتئین است که سلامت چشم را تقویت می کند، بتا کاروتن که ممکن است شناخت درازمدت را تقویت کند و گاما توکوفرول که التهاب سیستمیک را کاهش می دهد.

دلایل خوب زیادی برای کرک شدن!

پسته با 3 گرم در هر اونس منبع شگفت انگیز فیبر است.

و از آنجایی که مکمل‌های فیبر اغلب گچی و کاملاً ناخالص هستند، ترجیح می‌دهیم دوز روزانه خود را از غذا و درعین‌حال، از غذاهای خوشمزه دریافت کنیم.

پسته

خوردن فیبر کافی فقط باعث حرکت در بخش گوارش نمی شود.

همچنین سلامت میکروبیوم شما را تقویت می کند، که به باکتری های دوست در روده شما معروف است.

اگرچه تحقیقات در مورد حشرات خوب روده هنوز در مراحل اولیه است، یک میکروبیوم پررونق ممکن است با مزایایی مانند کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی، وزن سالم تر و حتی سلامت روانی بهتر همراه باشد.

داشتن یک قلب شاد هرگز خوشمزه تر از این نبوده است.

تحقیقات امیدوارکننده نشان می‌دهد که گنجاندن پسته در رژیم غذایی می‌تواند کلسترول خون را کاهش دهد که عامل خطر اصلی در ایجاد بیماری‌های قلبی عروقی است.

یک مطالعه نشان داد که افزودن پسته به رژیم غذایی مدیترانه‌ای باعث کاهش کلسترول تام و LDL (معروف به کلسترول بد) حتی بیشتر از یک رژیم غذایی Med به تنهایی می‌شود.

پسته دارای مشخصات تغذیه ای قابل توجهی است و حاوی چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است.

آنها به خصوص سرشار از ویتامین B6 هستند که برای عملکرد سیستم ایمنی، تنظیم قند خون، عملکرد عصبی، متابولیسم پروتئین و موارد دیگر مهم است.